Saturday, December 27, 2008

Produk Pancing


1- Banax Reel -

SXCSISTEM gear panduan terkini dan penggunaan pinion tembaga antara ciri terbaru yang dilengkapi pada kekili Banax Reel - SXC terbaru ini untuk mengemaskan lagi pergerakan gelendung apabila karauan dilakukan.Penggunaan 3 bebola keluli juga mampu meningkatkan kelancaran karauan terutama ketika bertarung. Produk ini turut dilengkapi sistem penggera dwi bunyi. Ia juga dilengkapi pengayuh yang boleh dilipat dengan satu sentuhan.


2-Strike Pro Lure -

CD (Titan) STRIKE Pro menampilkan satu lagi gewang serba guna bagi kegunaan memancing di laut bagi memudahkan lagi kerja memburu kerapu, aruan tasik dan tuna. Ia boleh didapati dalam siri seperti berikut untuk teknik tenggelam iaitu CD-018 sepanjang 18 sentimeter (sm) dan seberat 58 gram (gm). Model CD-014, 14 sm dan 35 gm. Model CD-011, 11 sm dan 21 gm. Model CD-009, 9 sm, 17 gm dan model CD-007, 7 sm dengan berat 9 gm.


3- Bekas Air Sejuk Bakau
.
PRODUK terbaru jenama Bakau ini merangkumi tiga saiz iaitu 7.6 liter, 2 liter, 1 liter dan 1.35 liter yang diperbuat daripada polyethylene di bahagian luar untuk memastikan ia tahan lasak serta ringan.Bahagian penutup yang luas memudahkan ia dibersihkan manakala bahagian penutup menggunakan sistem mudah putar supaya ia mudah ditutup mahupun dibuka.
.

No comments: