Sunday, November 23, 2008

INFO PRODUK PANCING 6


Tomman Reel - Surf Game

KEKILI ini dilengkapi dengan bebola 9+1 untuk memastikan karauan lebih lancar serta lebih pantas apabila menarik ikan, manakala bahagian badannya diperbuatkan daripada keluli. Rekabentuk kecil serta tirus menggambarkan ia mudah digunakan atau dipadankan dengan pelbagai jenis joran mengikut keperluan kaki pancing.Penggunaan pemegang CNC mampu memberikan keselesaan kepada pemancing ketika membuat karauan dengan lebih kemas dan pantas serta ditambah pula dengan ratio 5:2:1 yang mampu membantu memberikan kelancaran ketika karauan.


Tomman Reel - Xcellent

SEBAHAGIAN besar kekili ini termasuk bahagian luar diperbuat daripada bahan tahan lasak bagi menjamin hayat yang lebih lama serta tidak mudah rosak. Klac sehala yang digunakan menjamin bunyinya lebih senyap ketika karauan manakala sistem imbangan boleh menjamin prestasinya serta rekabentuk rotor yang lebih praktikal.Model siri 3000 dan 5000 ini mampu menarik ikan lebih besar seakan tidak percaya dengan saiznya yang sederhana besar. Pemegang aluminium yang lebih tahan serta kemas boleh ditukar kedudukan sama ada di sebelah kiri atau kanan mengikut kesesuaian pengguna.


Strike Pro

STRIKE Pro, menghasilkan satu lagi gewang terbaru berbentuk melengkung dapat memberikan pergerakan yang mampu menarik perhatian ikan dan sesuai untuk digunakan di air tawar mahupun di laut.Gewang Hunchback ini boleh diperoleh dalam pelbagai aksi termasuk terapung, menyelam (antara 5 hingga 10 kaki) dan sederhana dalam. Produk ini didatangkan dengan berat antara 1.4 gram hingga 13.1 gram, manakala panjang maksimum 6.5 sentimeter.

No comments: