Sunday, November 23, 2008

INFO PRODUK PANCING


Bot Explorer
E280 sesuai pelbagai aktivitiINGINKAN bot lebih selesa untuk pelbagai kegunaan? Model E280 keluaran Boat Explorer Sdn Bhd (Boat Explorer) menepati cita rasa anda kerana sesuai digunakan untuk memancing, menyelam dan membawa penumpang.Reka bentuk keluaran terbaru ini juga sesuai digunakan di laut untuk membelah ombak dengan lancar bagi menjamin keselesaan penumpang dan boleh memuatkan sehingga lapan penumpang dengan selesa.Bot 8.5 meter panjang dan 2.3 meter lebar itu boleh dilengkapi enjin 140 hingga 225 kuasa kuda. Tel: 012- 623 9552.



Kekili Tomman
Alpha MaxBAHAGIAN utama (badan) dan rotor diperbuat daripada aluminium untuk memastikan tahan lasak serta lebih lama dalam jangka masa panjang. Ia turut menggunakan sistem anti undur untuk memberikan tahap pengendalian lebih baik.Bahagian gear diperbuat daripada loyang. Ini bukti ciri tahan lasak dan kemasan bahagian dalam yang lebih berkualiti serta mampu melalui pertarungan lebih sengit.Pembikinan kekili ini menggunakan sistem CNC dengan hasil pemegang getah lebih besar untuk memberi keselesaan ketika pemancing mengarau dan bahagian dalaman dilengkapi sembilan bebola bearing untuk menjamin karauan lebih lancar.


Siri Spinner Bakau
PRODUK gewang putar (spinner) terbaru ini direka khas untuk menewaskan spesies agresif seperti sebarau dan haruan kerana warnanya yang berkilat menyebabkan ikan cepat bertindak agresif untuk mengejarnya.Ia turut dilengkapi bilah pemutar berwarna terang supaya ia mudah dilihat mangsa ketika berada dalam air serta menarik perhatian ikan terbabit ketika bergerak.Selain itu mata kail Fire Eagle turut dipasang pada bahagian bawah untuk memerangkap mangsa.

No comments: